Thursday 25 August 2011

sedih ,

smlm hari yg paling sdey ag aku laa , cm2 yg b'laku . .
urmm , yg paling sdey AIMAN mntak break . .
mmg tak laaa , aku sayang kat dye sngat . .
aku tak nk khlgan dye , hnya dye je ade kat dalam hati aku . .
dye tak cm dulu laa , dye daa laen gle r skrg . .
aku nk aiman yg aku kenal dulu . .
knpe dye berubah sekelip mte je , aku nk aiman yg dulu . . 
skrg nie aku tgh ag dye mase tok fikir2 kan , aku harap2 dye tak kn tnggal kn aku . .
aku tak snggop khlgan dye , aku nk dye sorang je . .
aku tak tahu laa hidop aku cmne lau tanpa dye . .
iloveyousomuch MUHAMMAD AIMAN HANIS  . .
saye sayang awk sngat2 , sye mohon kat awk sngat2 jng tnggal kan sye k . .
sye mntk maaf sngat2 lau sye slalu buat awk mra , sdey n sakit hati . .
sye tahu sye salah awk , sye JANJI tak kn sakit kn aty awk ag .

No comments:

Post a Comment