Friday, 8 June 2012

exsisenttt

aku exsident bersama kawan yang paling aku sayang . hmm . tapi dia teruk gila lah , aku tak sangat pun . dia sampai patah tangan lah . kesian dia sangat2 tau . aku akan tetap dengan dia walau pun apa yang terjadi . hmm . masa malam tu aku yang jaga dia kat hospital lah , aku happy gila dapat jaga dia . kalau susah sama2 , kalau sedih sama2 dan kalau sakit pun sama2 lah . hmm . aku hanya mampu bersabar dan kuat je dengan apa yang terjadi , semua tu adalah satu dugaan untuk aku dan si dian lah .

Friday, 27 April 2012

MAAFKAN AKU

hmm . weyh ? kenapa aku masih mengharap dekat kau lagi eh faris ? hmm . SUMPAH aku mmg tak boleh nak lupakan kau lahh ! tlong lah maafkan aku dan beri aku peluang yang kedua untuk hidup bersama kau sayang ? hmm . hari2 aku ingat kau , fikir pasal kau dan rindu dekat kau . bila aku ingatkan semua tu mesti aku nak menangis lahh , tapi kadang2 aku cuba untuk tak menangis . hmm . weyh ? walaupun kita kenal tak lama mana pun , tapi aku tetap sayang kau sangat2 ! hmm . aku sayang kau bukan main2 , tapi ihklas daripada hati aku tau ! tlong lah faham perasaan dan hati aku okayy . hmm . weyh ? aku tahu kau dah buang aku dalam hidup kau kan ? kenapa lah semua tu harus berlaku dalam hidup aku ehh ? hmm . aku boleh buat semua perkara , tapi aku tak boleh nak lupakan kau weyh ! 3 BULAN aku cuba untuk lupakan kau , tapi tetap tak bolehhh ! kau sentiasa ada kat dalam hati aku ni . aku tak pernah lupakan kau walaupun sesaat ! apa yang aku buat msti aku akan ingat kan kau punya lahh . hmm . aku mmg gembira selalu tapi dalam hati aku sedih sangat2 kau tak tahu semua tu kan ? hmm . maafkan aku sayang ? aku taknak memaksa atau pun paksa kau ! kau ada keputusan sendiri . hmm . YANG PENTING AKU SAYANG KAU SANGAT2 MUHAMMAD FARIS <3

Thursday, 26 April 2012

RINDU KAU


SUMPAH , aku rindu kau sangat2 weyh ! entah bila lah kita dapat jumpa lg kan . hmm . apa2 pun aku hanya mampu bersabar je lah . hmm . awak ? saya nak awak jadi milik saya macam dulu ! saya tak boloh hidup tanpa awak disisi . saya nak kuat hidup tanpa awak , bg saya awak lah segala-galanya . walau apa pun yang terjadi aku akan tetap tunggu kau smpai bila2 , sbb aku terlalu sayang kan kau sangat2 . mmg susah bg aku ank lupakan kau . mungkin ambik masa yang lama untuk aku lupakan semua kenangan bersama kau . hmm . aku suka tgk kau senyum , bg aku itu lah yang membuat aku paling gembira tau ! hmm . faris ? please maafkan aku ! aku tahu aku bnyak buat salah dengan kau dan aku tahu aku salah di antara kita berduakan . hmm . aku menyesal dengan semua yang dah berlaku dulu tu weyh ! hmm . aku harap kau akan menjadi milik aku kembali , aku taknak org lain TAPI aku nak kau seorang sahaja ! biar lah org ank cakap apa pun , yang penting aku tetap nak kau jadi milik aku macam dulu kembali . hmm . aku rindu sangat2 saat kenangan manis kita dahulu ! bila aku tgk baju skolah , mesti aku rasa macam nak menangis sbb kat situ ada tulisan kau dan nama kau kan . hmm . aku harap kau akan maafkan aku dan terima aku kembali daklam hidup kau . aku sayang kau sangat2 . hmm

Wednesday, 25 April 2012

MELAWAT SI DIA DI HOSPITAL

semalam 24/4/2012 aku pergi ke hospital kuala lumpur untuk melawat muhammad faris . aku pergi dengan atok aku dan jugak adek eyfa , tapi atok aku antar dan dia balik sbb lama sangat tunggu aku . hahaha . sory ye atok . hmm . aku bukan sengaja nak lambat , tapi aku terlalu rindu kan dia sanagt2 tau ! aku gerbira sangat2 sbb aku dapat melihat dan berjumpa dengan dia lah , syukur alhamdulilah lah TAPI dalam satu masa aku sedih bila tengok keadaan kau yang macam tu tau ! hmm . aku harap kau kuat dan banyak bersabar k sayang . aku hanya nak melihat kau sentiasa sihat selalu . hmm . aku nak cerita sewaktu di hospital semalam lah . hahaha . masa nak masuk hospital tu mmg aku rasa malu gila kott ! sampai main sorok2 lg tu , tapi dorang dah dapat aku datang lahh . hehehehe . aku pun kena kuat kan diri untuk pergi ke tempat dia lah , kerana ayah dia sudah panggil lah pulak . hahaha . aku ingat kat sana ada dia sorong je , tapi ada ayah nak jgak kakak dia lah . hmm . mmg bertambah malu lah cerita dia kan . hahaha . tapi aku buat tak tahu saja lahh , yang penting aku dapat tgk dia dan keluarga dia okayy ja lahh . hehehe . masa kat sana aku kena perli je sama yah dia , kakak dia dan jugak adek aku sorang ni lahh kan . hmm . aku nak bercakap dengan dia , tapi aku malu lah pulak kan . hahaha . hmm . tapi aku gembira sbb aku dapat tgk dia tersenyum , aku suka sangat apabila dia senyum gitu . hahaha . hmm . ni aku nak cerita pasal balik pulak lah . hmm . aku dengan tak tahu jalan , pakai jalan je dan tanya dekat sapa2 pun lah . kalau tak tanya mmg tak smpai rumah lah gamaknya aku kan . hehehe . semalam masa balik sampai tersesat2 kottt ! hmm . hahaha . aku dengan eyfa dah gelak2 lah , kalau penat mmg tak terkata lah cita dia kan . hmm . hahaha . TAPI semua tu tak kesah dan aku tak fikir punn ! bg aku ssah macam mana pun aku akan ttap jagak tgk dia di hospital . hmm . bila dah dah bas aku pun naik dan terus dduk , masa kat dalam bas aku tergelak ja sbb ada makcik tu buat lawak lah pulak kan . hahahaha . smpai je kat sana aku g cc jap pastu aku terus balik rumah dan tydo . mmg best lah tydo dalam keadaan yang hujan . hahahaha . hmm . ini lah kisah semalam :) AKU SAYANG KAU SANGAT2 ! KAU JAGA DIRI BAIK2 OKAY JAGA KESIHATAN TU ! hmm . ILOVEYOUSOVERYMUCH <3 <3 <3

Sunday, 22 April 2012

SEDIHHH

MUHAMMAD FARIS ? aku harap kau dalam keadaan yang sehat okayy ! aku taknak tgk kau sakit , aku nak tgk kau tersenyum dan gembira selalu , walaupun bukan bersama aku . hmmm . aku pergi dekat fb kau dan aku tgk kawan kau post sesuatu aku pun baca lahh , aku baca je aku terus mengalirkan air mata kott ! hmm . hati aku hanya ALLAH je yang tahu macam mana . sedih mmg tak terkata lahh . sejak tu aku terus fikirkan pasal kau je tau . aku tak tahu nak cakap macam mana lah . hmm . thanks sbb kau benarkan aku datang melawat kau sayang . aku bukan nak kacau hidup kau , tapi aku cuma nak melihat kau je . aku betul2 rindu kau sangat2 sayang . setiap hari aku akan melihat gambar kau dan aku akan selalu dapat jumpa kau hanya dalam mimpi sahaja . hmm . walaupun dalam mimpi aku tetap gembira sayang , sbb kau tetap datang dalam mimpi dan fikiran aku ! hmm . faris ? esok genap kita dah berpisah 3 bulan , tapi aku masih tak dapat nak lupakan diri kau lg , aku sayangkan diri kau sangat2 weyh ! susah sangat2 bg aku untuk melupakan diri kau sayang . hmm . maafkan aku kerana tak dapat nak lupakan diri kau lg ! faris ? kalau ada masa aku akan melawat kau k , tapi macam mana pun aku akan tetap melawat kau dan aku akan kuat untuk melihat diri kau sayang ! hmm . sebab sayang punya pasal lah aku nak g melawat kau kat hospital . hmm . aku sayang kau sangat2 . aku rindu kau sangat2 . hmm . ILOOVEYOUSOVERYMUCH MUHAMMAD FARIS <3

Wednesday, 18 April 2012

RINDU RINDU RINDU RINDU RINDU

RINDU RINDU RINDU RINDU RINDU KAU SANGAT-2 MUHAMMAD FARIS ! hmm . aku rindu nak jumpa kau dan mcg dengan kau , tapi aku rasa semua tu takkan berlaku punya lah kan . hmm . walaupun kita dah lama berpisah , tapi aku ttap sayangkan diri kau sayang ! aku tak dapat nak lupakan kau , aku tiap2 hari cuba tpi aku tak kuat untk lupakan dirikau sayang . hmm . setiap saat , setiap minit , setiap jam , setiap hari ,setiap minggu dan setiap bulan kau sentiasa aku inagt tau ! walau pun aku gembira , hati aku sedih tau . aku nak diri kau yang dulu sayang . aku perlukan kau sangat2 disisi aku . bg aku kau lah segala-galanya bg hidup aku weyh ! aku tak boleh nak terima lelaki lain lah , hati aku cuma untuk kau seorang je ! weyh ? kenapa kau benci aku sangat2 eh ? padahal dalam hidup aku takde niat sikit pun nak benci kau tau ! malah aku akan selalu sayang kau dan kau selalu dalam ingatan aku , takkan pernah aku lupakan tau ! hmm . setiap kali aku lalu depan rumah lama kau , mesti aku akan melihat punya lah walaupun aku tahu yang kau tak ada kat rumah tu dahh tau ! hmm . rumah tu banyak kenangan bg hidup aku . hmm . kalau aku rindu kau , aku akan melihat gambar kau dan aku akan dengar lagu KAU TETAP DALAM ANGANKU ! lagu tu kalau boleh hari2 aku akan dengar tau , sbb lagu tu kau bg kat aku masa kita baru2 couple dulu . hmm . faris ? aku harap kau akan maafkan aku dan dapat terima kau buat kali yang kedua ! aku akan tunggu kau , walaupun masanya lama mana pun weyh ! hmm . AKU SAYANG KAU SANGAT2 MUHAMMAD FARIS <3