Wednesday, 18 April 2012

RINDU RINDU RINDU RINDU RINDU

RINDU RINDU RINDU RINDU RINDU KAU SANGAT-2 MUHAMMAD FARIS ! hmm . aku rindu nak jumpa kau dan mcg dengan kau , tapi aku rasa semua tu takkan berlaku punya lah kan . hmm . walaupun kita dah lama berpisah , tapi aku ttap sayangkan diri kau sayang ! aku tak dapat nak lupakan kau , aku tiap2 hari cuba tpi aku tak kuat untk lupakan dirikau sayang . hmm . setiap saat , setiap minit , setiap jam , setiap hari ,setiap minggu dan setiap bulan kau sentiasa aku inagt tau ! walau pun aku gembira , hati aku sedih tau . aku nak diri kau yang dulu sayang . aku perlukan kau sangat2 disisi aku . bg aku kau lah segala-galanya bg hidup aku weyh ! aku tak boleh nak terima lelaki lain lah , hati aku cuma untuk kau seorang je ! weyh ? kenapa kau benci aku sangat2 eh ? padahal dalam hidup aku takde niat sikit pun nak benci kau tau ! malah aku akan selalu sayang kau dan kau selalu dalam ingatan aku , takkan pernah aku lupakan tau ! hmm . setiap kali aku lalu depan rumah lama kau , mesti aku akan melihat punya lah walaupun aku tahu yang kau tak ada kat rumah tu dahh tau ! hmm . rumah tu banyak kenangan bg hidup aku . hmm . kalau aku rindu kau , aku akan melihat gambar kau dan aku akan dengar lagu KAU TETAP DALAM ANGANKU ! lagu tu kalau boleh hari2 aku akan dengar tau , sbb lagu tu kau bg kat aku masa kita baru2 couple dulu . hmm . faris ? aku harap kau akan maafkan aku dan dapat terima kau buat kali yang kedua ! aku akan tunggu kau , walaupun masanya lama mana pun weyh ! hmm . AKU SAYANG KAU SANGAT2 MUHAMMAD FARIS <3

No comments:

Post a Comment