Sunday, 22 April 2012

SEDIHHH

MUHAMMAD FARIS ? aku harap kau dalam keadaan yang sehat okayy ! aku taknak tgk kau sakit , aku nak tgk kau tersenyum dan gembira selalu , walaupun bukan bersama aku . hmmm . aku pergi dekat fb kau dan aku tgk kawan kau post sesuatu aku pun baca lahh , aku baca je aku terus mengalirkan air mata kott ! hmm . hati aku hanya ALLAH je yang tahu macam mana . sedih mmg tak terkata lahh . sejak tu aku terus fikirkan pasal kau je tau . aku tak tahu nak cakap macam mana lah . hmm . thanks sbb kau benarkan aku datang melawat kau sayang . aku bukan nak kacau hidup kau , tapi aku cuma nak melihat kau je . aku betul2 rindu kau sangat2 sayang . setiap hari aku akan melihat gambar kau dan aku akan selalu dapat jumpa kau hanya dalam mimpi sahaja . hmm . walaupun dalam mimpi aku tetap gembira sayang , sbb kau tetap datang dalam mimpi dan fikiran aku ! hmm . faris ? esok genap kita dah berpisah 3 bulan , tapi aku masih tak dapat nak lupakan diri kau lg , aku sayangkan diri kau sangat2 weyh ! susah sangat2 bg aku untuk melupakan diri kau sayang . hmm . maafkan aku kerana tak dapat nak lupakan diri kau lg ! faris ? kalau ada masa aku akan melawat kau k , tapi macam mana pun aku akan tetap melawat kau dan aku akan kuat untuk melihat diri kau sayang ! hmm . sebab sayang punya pasal lah aku nak g melawat kau kat hospital . hmm . aku sayang kau sangat2 . aku rindu kau sangat2 . hmm . ILOOVEYOUSOVERYMUCH MUHAMMAD FARIS <3

No comments:

Post a Comment