Wednesday 25 April 2012

MELAWAT SI DIA DI HOSPITAL

semalam 24/4/2012 aku pergi ke hospital kuala lumpur untuk melawat muhammad faris . aku pergi dengan atok aku dan jugak adek eyfa , tapi atok aku antar dan dia balik sbb lama sangat tunggu aku . hahaha . sory ye atok . hmm . aku bukan sengaja nak lambat , tapi aku terlalu rindu kan dia sanagt2 tau ! aku gerbira sangat2 sbb aku dapat melihat dan berjumpa dengan dia lah , syukur alhamdulilah lah TAPI dalam satu masa aku sedih bila tengok keadaan kau yang macam tu tau ! hmm . aku harap kau kuat dan banyak bersabar k sayang . aku hanya nak melihat kau sentiasa sihat selalu . hmm . aku nak cerita sewaktu di hospital semalam lah . hahaha . masa nak masuk hospital tu mmg aku rasa malu gila kott ! sampai main sorok2 lg tu , tapi dorang dah dapat aku datang lahh . hehehehe . aku pun kena kuat kan diri untuk pergi ke tempat dia lah , kerana ayah dia sudah panggil lah pulak . hahaha . aku ingat kat sana ada dia sorong je , tapi ada ayah nak jgak kakak dia lah . hmm . mmg bertambah malu lah cerita dia kan . hahaha . tapi aku buat tak tahu saja lahh , yang penting aku dapat tgk dia dan keluarga dia okayy ja lahh . hehehe . masa kat sana aku kena perli je sama yah dia , kakak dia dan jugak adek aku sorang ni lahh kan . hmm . aku nak bercakap dengan dia , tapi aku malu lah pulak kan . hahaha . hmm . tapi aku gembira sbb aku dapat tgk dia tersenyum , aku suka sangat apabila dia senyum gitu . hahaha . hmm . ni aku nak cerita pasal balik pulak lah . hmm . aku dengan tak tahu jalan , pakai jalan je dan tanya dekat sapa2 pun lah . kalau tak tanya mmg tak smpai rumah lah gamaknya aku kan . hehehe . semalam masa balik sampai tersesat2 kottt ! hmm . hahaha . aku dengan eyfa dah gelak2 lah , kalau penat mmg tak terkata lah cita dia kan . hmm . hahaha . TAPI semua tu tak kesah dan aku tak fikir punn ! bg aku ssah macam mana pun aku akan ttap jagak tgk dia di hospital . hmm . bila dah dah bas aku pun naik dan terus dduk , masa kat dalam bas aku tergelak ja sbb ada makcik tu buat lawak lah pulak kan . hahahaha . smpai je kat sana aku g cc jap pastu aku terus balik rumah dan tydo . mmg best lah tydo dalam keadaan yang hujan . hahahaha . hmm . ini lah kisah semalam :) AKU SAYANG KAU SANGAT2 ! KAU JAGA DIRI BAIK2 OKAY JAGA KESIHATAN TU ! hmm . ILOVEYOUSOVERYMUCH <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment