Thursday, 26 April 2012

RINDU KAU


SUMPAH , aku rindu kau sangat2 weyh ! entah bila lah kita dapat jumpa lg kan . hmm . apa2 pun aku hanya mampu bersabar je lah . hmm . awak ? saya nak awak jadi milik saya macam dulu ! saya tak boloh hidup tanpa awak disisi . saya nak kuat hidup tanpa awak , bg saya awak lah segala-galanya . walau apa pun yang terjadi aku akan tetap tunggu kau smpai bila2 , sbb aku terlalu sayang kan kau sangat2 . mmg susah bg aku ank lupakan kau . mungkin ambik masa yang lama untuk aku lupakan semua kenangan bersama kau . hmm . aku suka tgk kau senyum , bg aku itu lah yang membuat aku paling gembira tau ! hmm . faris ? please maafkan aku ! aku tahu aku bnyak buat salah dengan kau dan aku tahu aku salah di antara kita berduakan . hmm . aku menyesal dengan semua yang dah berlaku dulu tu weyh ! hmm . aku harap kau akan menjadi milik aku kembali , aku taknak org lain TAPI aku nak kau seorang sahaja ! biar lah org ank cakap apa pun , yang penting aku tetap nak kau jadi milik aku macam dulu kembali . hmm . aku rindu sangat2 saat kenangan manis kita dahulu ! bila aku tgk baju skolah , mesti aku rasa macam nak menangis sbb kat situ ada tulisan kau dan nama kau kan . hmm . aku harap kau akan maafkan aku dan terima aku kembali daklam hidup kau . aku sayang kau sangat2 . hmm

No comments:

Post a Comment