Friday, 27 April 2012

MAAFKAN AKU

hmm . weyh ? kenapa aku masih mengharap dekat kau lagi eh faris ? hmm . SUMPAH aku mmg tak boleh nak lupakan kau lahh ! tlong lah maafkan aku dan beri aku peluang yang kedua untuk hidup bersama kau sayang ? hmm . hari2 aku ingat kau , fikir pasal kau dan rindu dekat kau . bila aku ingatkan semua tu mesti aku nak menangis lahh , tapi kadang2 aku cuba untuk tak menangis . hmm . weyh ? walaupun kita kenal tak lama mana pun , tapi aku tetap sayang kau sangat2 ! hmm . aku sayang kau bukan main2 , tapi ihklas daripada hati aku tau ! tlong lah faham perasaan dan hati aku okayy . hmm . weyh ? aku tahu kau dah buang aku dalam hidup kau kan ? kenapa lah semua tu harus berlaku dalam hidup aku ehh ? hmm . aku boleh buat semua perkara , tapi aku tak boleh nak lupakan kau weyh ! 3 BULAN aku cuba untuk lupakan kau , tapi tetap tak bolehhh ! kau sentiasa ada kat dalam hati aku ni . aku tak pernah lupakan kau walaupun sesaat ! apa yang aku buat msti aku akan ingat kan kau punya lahh . hmm . aku mmg gembira selalu tapi dalam hati aku sedih sangat2 kau tak tahu semua tu kan ? hmm . maafkan aku sayang ? aku taknak memaksa atau pun paksa kau ! kau ada keputusan sendiri . hmm . YANG PENTING AKU SAYANG KAU SANGAT2 MUHAMMAD FARIS <3

No comments:

Post a Comment