Tuesday, 13 December 2011

sedihhhhhhhhhhh

daa seminggu aku tak jumpa dgn si dia . aku terlalu rindu kan diri nya . aku nak jumpa dgn dia tpi knpe bnyk sngat halangan dan dugaan yg aku trme . hmm . aku sdey sngat laa tak dapat jumpa dgn dia . aku akan trme nye dgn hati yg terbuka . aku kene kuatkan semangat tok trme sume dugaan yg ALLAH beri kan kpde aku . hmm . bile laa aku dapat berjumpa dgn si dia . daa laa tak lame ag dia nak pindah mmg ssah laa nak jumpa dgn dia kan . aku pulak nnti keje mmg bz laa tak dapat nak jumpa sngat dgn si dia . hmm . kalau nie dugaan yg kau beri kan kpde aku , aku akan trme nye dgn hati yg terbuka yaALLAH . hanya kau yg bole menolong aku dan kuat kan hati aku . aku harap ape yg berlaku nie akan ade hikmah disebaliknye . hmm . walau ape pon yg terjadi aku ttap sayang kan dia . walau dia susah , senanag , sedih , duka , kewewa and merana . aku ttap akan bersama dgn si dia . aku sayang dia sngat2 . dia sngat berbeza dgn lelaki2 yg aku pernah kenal . dia sngt berbeza laa  . itu biar aku sorang je laa yg tahu . haha . yg penting dia yg paling hebat bg aku laa . hehe . kalau nak bercinta tak mengira rupa, umo dan darjat . sume tu tak penting pon . yg penting ialah ikhlas , setia , jujur dan kebahagiaan laa . hehe . biar laa orang nak cakap ape pon pasal aku dan dia . yg penting aku ttap sayang kat diri nye . aku bahagia bersama dia . aku rase bertuah sngat dapat kenel dgn dia . hmm . hahaha . ILOVEYOUSOVERYMUCHANDFOREVER muhammad faris abu hisham  .

No comments:

Post a Comment