Saturday, 17 December 2011

KENAPA DIA BUAT MACAM NI ,

knpe laa dia buat aku cmnie kan . aku sayang dia sngat2 . aku taknak kehilangan dia . aku nak dia smpai2 bila2 .  knpe laa dia harus bg alasan cmtu sekali ye . hmm . sdih sngat2 laa . kalau dia btol2 nak fokes pada pelejaran takpe laa , aku izin kan . tapi jng laa smpai nak tipu aku and buat aku benci kat kau . aku takkan benci kat kau . aku akan tetap sayng laa . tlong laa jng buat cmnie k . jng tinggalkan aku kali kedua . aku mohon sngat2 kat kau . please sayangg . hmm . walau pon ape yg terjadi kau ttap dalam hati aku dan aku ttap akan bersama kau . itu laa janji aku pada kau sayangg . lg satu aku nak mntk maaf k cos aku tak bole buat pilihan yg kau sruhh tu . aku akan pilih korang dua2 dalam hidup aku . korang dua2 penting bg aku . tlong memehami perasaan aku k sayangg . di kawan aku , kau pulak buat hati aku . aku terlalu sayang kan korang sngat2 . hmm . sayangg ? maafkan manje k kalau manje slalu buat ucuk mara , sakit hati dan ssah kan ucuk k . hmm . manje takde niat pon nak buat sume tu sayangg . ucukk ? manje sdey sngat2 bila ucuk nak pindah daa nie . tapi manje tak bole nak buat ape2 ag daa skrg nie . manje hanya kena sabar and kuat kan semagat je laa . itu je laa yg manje harus buat skrg nie . hmm . manje harap ucuk pon bole kuat kan semagat and besabar k sayangg . dugaan hubungan kita brat sngta . tpi takpe laa . mungkin ade hikmah ape yg berlaku kott  . hmm . ucukk ? kalau ucuk daa pindah nnti , ucuk jng lupe ka manje k sayang . manje takkan lupa kan ucuk punya laa . ucuk sentiasa di hati manje . ILOVEYOUSOVERYMUCHANDFOREVER . hanya kau seorang je didalam hati aku . PERCAYA PADAKU !

No comments:

Post a Comment