Sunday, 29 January 2012

lepak teres !

skrg nie aku ask lepak kat teres je lah . haha . hari2 lepak mmg jadi gila r . hmm . huhu . setiap hari aku akan naik mtor dgn sape2 je dan g mane2 pun , asalkan aku happy dgn dorang semua lah dan dapat lupakan si dia . hmm . hahaha . yg paling kelakar dan lawak ialah naik mtor 4 org , org lain tak buat tpi kita org buat lah . hahaha . yg paling best naik mtor dgn dgn , adalah biarlah rahsia gituu . huhu . kalau aku lepak tres mmg aku happy gila2 lah . semua nya aku dapat lupakan . dia pun aku dah dapat lupakan sikit2 gituu . hahaha . skrg nie aku kena cuba tok melupakan dia gak lah . hmm . kalau dia bole buat , aku pun bole buat gak lah weyh ! hmm . hahaha . skrg nie aku masih ingatkan kau ag , tgk lah kalau aku dah lupakan kau . mmg aku takkan ingat ag dah ! dan aku akan crik teman hidup yg baru lah . hahaha . skrg nie aku nak mencari keterangan jiwa dulu je ! hahahaha . aku ingin lupakan segalanya pasal dia , aku tak ingat satu pun pasal dia ag dah . hmm . hahaha . aku lepak tres ! aku dapat seorg adik angkat yg sayang kat aku lah . hahaha . tpi dia dok kat asrama , jarang jumpa taw . masa cuti je jumpa gitu . hahaha . yg penting dia aku anggap adik je taw . hahaha . baiii lah .

No comments:

Post a Comment