Tuesday, 31 January 2012

jiwa yang kosong !

hmm . sekarang nie aku sunyi sngat2 lah . sbb aku hanya ade kawan2 je . itu pun kalau cuti je jumpa , kalau waktu skolah/keje masing2 bz dgn hal sendiri lah . hmm . kalau dok kat rumah msti aku rase nak nges je bila ingat kan perkara yg lepas2 . sumpah sdeh gila kott kalayu ingat kan balik semua nye ! hmm . yg paling aku rindu kat skolah lah . zaman skolah lah yg paling best dalam hdup . skrg nie dah abs skolah bson kott ! smpai dia pun dah berubah jgak r . hmm . kalau tak , aku dan dia jarang bergaduh lah dan sentiasa okayyy je . tpi stat abs skolah dia pun tros berubah peragai sbb jarang jumpa . hmm . dah lah malas nak ingat r , nnti aku yg sdeh pulak gitu . huhuhu . MISSYOUMYFRIEND !

No comments:

Post a Comment