Tuesday, 7 February 2012

happy taw !

hmm . hahaha . aku happy gilalah semalam sebab kau mcg aku dan kau sudi smpai an hajat aku yg terakhir tu . hmm . huhu . semalam aku menangis bila kau cakap pasal mati tu taw ! aku tak suka kau cakap cmtu weyh ! hmm . aku masih sayang kan kau ag sayang . sukar bg aku nak lupakan kau dan terima org lain dalam hidup aku , sbb aku terlalau sayangkan kau sngat2 kott ! hmm . walaupun ape yg t'jadi kau ttap dalam hati aku dan aku ttap sayang kat kau sayang ! kita berjauhan tpi hati kita dekat taw ! hmm . aku harap kau akan happy bersama family kau dan org yg kau sayang ! aku harap kau akan dapat yg lebih baik dari aku , sbb aku tahu mungkin aku bukan yg terbaik untuk kau sayang ! hmm . aku akan sentiasa doa kan kau sayang ! tahun nie kau nak spm kan , aku harap kau belajar bersungguh2 taw ! aku hanya nak tgk kau berjaya dan bahagia je kat dunie nie ! hmm . walaupun bukan dgn aku . aku ttap akn bahagia taw ! hmm . kalau kau bahagia , aku lg lah bahagia bila tgk kau bahagia . hmm . yg paling penting skrg nie ! aku ttap sayang kat kau dan kau ttap dalam hati aku ! aku takkan lupakan kau punya lah 1 hmm . ILOVEYOUSAYANG ! muahhhhhhx3 . t.c bby . MISSYOUBBY !

No comments:

Post a Comment