Friday, 10 February 2012

sakit hati sebab kau !

hmm . aku ingat kau betul2 ikhlas , tpi kau hanya mempermainkan hati aku je kan ! aku dah ikhlas sayang kat kau kott ! tpi nie yang kau berikan kepada aku kan . hmm . SUMPAH , aku sedih gila kottt ! dulu aku kecewa , sakit hati dan sedih ! tapi bila aku kenal kau , benda tu semua hilang dan aku dapat lupakan semuanya tau . hmm . tpi kenapa kau perlu buat sakit hati ! aku tahu aku tak layak untk kau kan ! hmm . tpi jng lah sakitkan hati aku k . pe2 pun aku takkan benci kau punya , sbb benci kan org tu kan berdosa . hmm . HAHAHAHA :P . walaupun ape yg terjadi kita ttap kawan lah . kita lupakan je ape yg dah berlaku . kita bukak buku baru lah katekan . HAHAHAHA . aku malas nak ingat kan sngat , sbb aku taknak menangis lagi lah ! itu janji aku pada diri aku sendiri . hmm . HUHUHUHU . aku takkan nges lagi kerana lelaki ! aku dah penat dah nak nges2 nie . hmm . air mata aku pun dah takde kottt ! HAHAHAHA . skrg nie pintu hati aku dah tertutup untk semua yg bergelar lelaki ! tunggu berbulan2 baru pintu hati aku akan terbuka untk lelaki ! HAHAHAHA . gila kan aku nie . hmm . AKU CUMA NAK HAPPYKLAN DIRI AKU JE ! hahahaha . aku harap kau dapat happykan kau cm mana masa mula2 kita kenal k ! baiiii . terima kasih sudi berkawan dgn aku lah . hmm . HAHAHAHAHA .

No comments:

Post a Comment