Monday, 13 February 2012

DEMAMMMM

hmm . tak sukalah kalau waktu demam . kepala rasa cm nak pecah je lah . hmm . ag pun aku mmg dah lam tak demam tros lah . aku aku demam tros masa form 4 . wktu tu aku masih ingat ag lah . hahahaha . hmm . aku demam nie lepas aku nmpak si dia kat lembah dgn kawan dia naik moro . hmm . lepas aku nmpak dia malam tu gak aku trus demam lah . hmm . rasnya au demam rindu kau kott sayang ! hahaha . awak ? bila awak sudi nak jumpa dgn saya nie ? saya tak sabar nak jumpa dgn awak tau ! saya rindu awak sngat2 lah ! hmm . kalau jumpa awak gerenti demam okayyy kottt . hmm . SUMPAH , saya rindu awak gila lahhh ! setiap hari saya akan tgk pic awak ! sbb rindu tau . hahaha . awak2 ? saya cuba tok lupakan awak , tpi tak boleh awak . saya sayang awak sngat2 ade lah . hmm . saya nak awak sngat2 tau ! awak lah segale2nya nya bg saya . hmm . awak ? saya rindu perkataan MANJA yg keluar dari mulut awak ! hmm . k lah tak larat nak taip dah nie , kepala pening sngat2 nie . hahahaha . ILOVEYOUUCUKKK <3

No comments:

Post a Comment