Monday, 13 February 2012

AKU MASIH SAYANG KAN KAU LAGI MUHAMMAD FARIS !

MUHAMMAD FARIS ! aku masih sayang kan kau lagi , ssah bg aku nak lupakan kau ! kau lah segala2 nya bg aku weyh ! hmm . setiap hari aku msti akan ingat kan kau . aku tak pernah lupakan kau . aku taknak benci kat kau . hmm . awak ? saya tahu saya bnyk buat salah kat awak dan bnyk buat awak sakit hati kan ! hmm . saya tahu sape saya , mungkin saya bukan yg terbaik untk awak kan . hmm . takpe lah saya terima semua nya . hmm . awak ? saya nak mntk maaf sngat2 kat awak ? saya harap awak maaf kan saya k , halalkan makan minum dan topup saya dan semua nya lah saya nak awak halal kan dgn ikhlas k . hmm . saya akan sentiasa doa kan awak ! saya harap awak akan dapat yg lg baik dari saya k . awak ? bila lah awak sudi jumpa saya kali terakhir kan . hmm . saya tak sabar nak jumpa dgn awak tau , saya terlalu rindu kat awak sayang ! hmm .  hati saya hancur gilalah bila kita berpisah , hmm . waktu tu saya lemah sngat2 . tpi akhirnya saya dapat terima semuanya . tpi hati saya hanya ALLAH je yg tahu cmne tau ! hmm . awak ? awak jng benci kan saya k dan awak maafkan saya tau ! hmm . k lah awak baii . t.c bby ! IMISSYOUSAYANG ! ILOVEYOUSOVERYMUCHANDFOREVERMUHAMMADFARIS ! aku masih sayang kan kau lagi sampai sekarang <3

No comments:

Post a Comment