Thursday, 16 February 2012

AKU MENJADI LEMAH KEMBALI !

hmm . masa dulu2 aku lemah , pstu aku dah kuat kan semangat . and sekarang aku jadi lemah balik lah pulak . hmm . aku pun tak tahu kenapa lah ! mungkin aku masih ingat kan fareez ag kott ! hmm . aku tak boleh nak lupakan dia . aku dah cuba tpi tak boleh jgak lah . hmm . ssah aku nak lupakan dia r . aku terlalu sayang kan dia . aku tak boleh nak tipu diri aku sendiri . walaupun aku happy aku ttap akan ingat kan dia gak . bg aku dia lah segala2 nya bg aku . hmm . kenapa dia perlu buat aku terluka kan . ape salah aku , ape dosa aku sampai kau sanggop lukan hati aku ! hmm . fareez ? kalau kau baca benda nie aku nak kau tahu yang aku ikhlas sayang kan kau . aku tulis benda ni daripada hati yang terbuka dan aku merindui diri kau ! bila aku ingat kau msti aku nak menangis tpi aku tak boleh nak nges sbb aku dah tak boleh nak nges ag . hmm . fareez ? aku masih ingat janji2 aku ag , walaupun ape yg terjadi aku takkan lupakan kau . aku ttap sayang kau . kau ttap dalam hati aku dan dalam ingatan aku ! hmm . fareez ? bilakah kau sudi nak berjumpa dgn aku ? aku taknak pakse kau , aku nak kau jumpa aku kalau kau btul2 dah sudi and ikhlas ! aku taknak kau terpakse ataupun dipakse k sayang ! hmm . yang penting aku akan sayang kau smpai bila2 ! fareez ? aku buat semua nie khas untuk kau . aku sayang kan kau ihklas . bukan terpakse ataupun dipakse tau ! hmm . dulu kita tak kenal hati masing2 , tapi bila dah kenal . aku terlalu sayang kan kau , tpi kenapa kau buat cmnie pulak kan . hmm . hargai lah hati aku bby ! dulu masa mula2 kau okayyy je , lame2 kau dah berubah pulak . aku nak kau yg dulu aku kenal . aku nak kau jadi milik aku smpai aku MATI . sbb aku tak bole nak jauh dari kau . hmm . kau fikir lah baik2 k . aku taknak pakse kau . sbb aku tahu mungkin kau dah sayang kat org lain kan ! hmm . smpai sini je lah aku tulis k , sbb aku penat and ta larat lah . sbb aku masih demam ag nie . hmm . kau jaga diri okayy , makan dgn secukupnya , jng tinggalkan solat tu hmm . dan yg penting kau pergi lah skolah k . aku cuma nak tgk kau berjaya je ! hmm . baiii . t.c bby . MISSYOUSAYANG ! ILOVEYOUMUHAMMADFARIS <3 muahhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment