Wednesday, 29 February 2012

KAWAN SEGALANYA !

hmm . walaupun apa yang terjadi kau ttap kawan aku k . aku takkan pernah buang korang dalam hidup aku . korang terlalu bnyk jasa kepada aku ! hmm . WALAUPUN APA YANG JADI AKU TETAP SAYANG KAT KORANG K ! hmm . semua yang terjadi ALLAH dah ttapkan dan ada hikmah disebalik apa yang berlaku ! kita kalau mara mmg tak ingat apa2 pun , sbb ada benda lain yang kawan diri kita kan ! hmm . mulut mmg aku sakit hati gila lah , tapi dalam hati aku ttap sayang kat korang okayy ! aku taknak kita jadi musuhh ! kalau korang rasa aku bukan yang terbaik untk korang takpe lah ! aku tak kesah pun , aku akan terima semua nya dgn hati yang terbuka . hmm . aku harap kau berbahagia dan berjaya dgn perkara yang dilaku kan oakyy ! jaga diri , sayang korang sngt2 tau ! missssyouu ! ILOVEYOUFRIENDS <3 . muahhhh :* .

No comments:

Post a Comment