Tuesday, 28 February 2012

TAK TAHU KENAPA LAH !

hmm . kawan2 ? aku sayang kau sngat2 tau ! dulu kau selalu buat aku happy dan selalu bersama kau . hmm . aku takkan lupakan kau punya lah . aku takkan lupa diri . aku ingat jasa korang punya lah . hmm . aku dah mintak maaf kan ! tpi ikut kau lah nak maaf kan ke tak ! tu hak kau gak . aku takde hak nak pakse kau ! hmm . yang penting aku tetap ingat kau smpai bila2 .aku takkan benci korang dan lupakan korang . aku akan ingat korang dan jgak jasa korang kat aku . jasa korang terlalu bnyk buat aku tau ! hmm . aku harap persahabatan kita tak kan putus dan kita akan ttap bersatu macam dulu . hmm .

AKU SAYANG KORANG TAU !

No comments:

Post a Comment