Thursday, 23 February 2012

sebulan single

hari ni genap aku dah putus denagn fareez sebulan , tpi kenapa aku tak boleh nak lupakn dia gak eh ! padahal dia dah ade awek dan hidup bahagia bersama teman hidup dia yang baru . hmm . aku kena lupakan dia jagk , sbb aku dan dia mungkin takde jodoh ! walaupun ape yang terjadi dia bukan milik aku lagi dan dia takkan kembali pada aku ! hmm . mungkin btol ape yang org cakap , aku kena terima seseorang dalam hidup . kalau aku tak terima , selagi tu aku takkan lupakan dia gak . hmm . aku dah cuba lupakan dia , tpi tak boleh jgak . makin aku nak lupakan , makin bertambah sayang lah pulak kat dia ! hmm . tak boleh jadi kalau macam nie kan . kalau macam nie , ade gak aku kena dgn awek dia nnti . hahaha . dia kan dah jadi milik org sekarang nie . hmm . huhu . star dari skrg aku kena buang semua kenangan bersama dia . jng pernah ingat lg dan jng pernah drg lagu antara aku dan dia ag . hmm . semuanya aku kena buang jauh2 lah . hahaha . cuma fhone je aku simpan , tpi kalau dia nak aku akan pulang akn ! kalau dia taknak aku simpan lah . hahaha . hmm . fareez ? aku taknak kita jadi musuh tau ! aku ank kita jadi kawan ataupun sahabat . hmm . k lah aku penat nak tulis bnyak2 nie . hmm . hahaha . AKU HARAP AKU DAPAT LUPAKAN KAU SUATU HARI NANTI ! aku akan terima seseorg dalam hidup aku , aku nak cari lelaki yang betul2 jjur , stia , sayang kan aku dan akan ikhlas terima aku denagn hati yang terbuka ! hmm .

No comments:

Post a Comment