Tuesday, 21 February 2012

BENCI DALAM SAYANG

hmm . aku rasa benci sngat2 kat kau bila kau bangga gila lah cerita pasal awek baru kau tu ! hmm . perempuan yang macam tu ke yang kau nak selama nie ! seksi , tak pakai tudung dan peragai sosial ! hmm . now kau dah dapat perempuan yang kau nak kan . hmm . aku harap kau bahagia dgn perempuan yang kau pilh k . hmm . aku rasa benci , tapi hati aku ttap sayang gila lah kat kau ! macam mana nak buat aku benci kau eh ? kalau boleh aku tak nak ingat lg pasal kau . anggap lah selama nie kita tak pernah ade ape2 dan tak pernah kenal . hmm . aku terpakas buat macam tu . aku buat semua tu sbb aku sayang kau snagt2 . aku taknak kacau hidup kau dah . aku nak tgk kau bahagia dan gembira . kalau kau gembira , aku pun akan turut gembira walaupun dalam hati aku terluka tau ! hmm . maafkan lah diri aku nie okayy . aku tahu aku bnyk buat salah . dan aku tahu aku tak sempurna buat kau . mungkin aku bukan yang terbaik untk aku . dan mungkin satu hari nnti kau akan dapat yang lagi terbaik dari aku kan ! hmm . weyh ? kenapa kau senang dapat yang baru dan senang lupakan aku ? tpi kenapa aku ssah nak dapat yang baru dan lupakan kau ! hmm . ape salah aku kat kau , smpai kau buat aku menderita macam nie akn . hmm . weyh ? aku taknak gangu hidup kau lg lah . aku harap kau gembira dgn org yang kau sayang k . hmm . cuma satu je aku nak dari kau . aku nak kau belajar elok2 . aku nak kau berjaya dalam hidup . dan aku nak kau jng tinggalkan solat k . hmm . hanya tu je yang aku nak dari kau . dan last sekali please jng BENCI kan diri aku ni ! hmm . aku mntk maaf sngat2 k . maafkan diri aku tau ! aku nak kau ikhlas maafkan aku . hmm . baiii . ILOVEYOUSOVERYMUCHANDFOREVER ! aku akan ttap sayang aku smapi bila2 sayang ! skrg nie cinta aku , sayang aku , rindu aku , dan kasih aku hanya untk kau seorang sahaja ! hmm . AKU AKAN CUBA UNTUK LUPAKAN KAU JUGAK ! mungkin masa lama untuk aku lupakan kau , sbb aku sayangkan diri kau snagt2 ! hmm .

No comments:

Post a Comment