Tuesday, 13 March 2012

APA YANG DAH TERJADI !

hmm . apa yang dah terjadi skrg nie . aku pun tak tahu . aku rasa macam nak pecah dah kepala otak aku nie . tak tahu nak buat apa dah . hmm . skrg nie aku tak boleh nak terima sapa2 dalam hidup aku dah . aku masih sayang kan dia lg lah . hmm . selagi aku tak lupakan dia , selagi tu jgak aku takkan terima sapa2 dalam hidup aku . hmm . mungkin lama untuk aku lupakan kau fariss ! aku sayang kau sanagt2 kau tahu tak . hmm . biar lah kau benci akn aku , tapi aku tetap tak kan benci kan diri kau ! sbb kau ttap dalam hati aku dan aku ttap sayang kat kau ! hmm . aku taknak sakitkan hati sapa2 . ckup lah hanya aku je sakit hati ! aku harap korang semua faham denagn keadaan aku skrg nie . hmm . skrg nie aku nak hidup sindirian . aku cuba untk terima semua nie . aku nak tenangkan hati aku dan aku nak mulakan hidup yang baru . aku akan buat keputusan yang paling terbaik untk diri aku sendiri . hmm , aku taknak terluka , sakit hati dan kecewa ! hmm . hahahhaha . baiii lah . muahhhhhh :*

No comments:

Post a Comment