Thursday, 15 March 2012

CUTI SEKOLAH SEMINGGU AKU DAPAT BERSAMA DENGAN ADIK MUHAAMMAD HAZIM YANG AKU SAYANG .

hmm . hahahaha . aku sanggup kott jalan kaki semata2 nak berjumpa dgn dia tau ! hmm . hahaha . rindu punya pasal sanggup jalan kaki bersama dgn adik nur afifah yang aku sayang tu . hehehe . thanks adik eyfa sbb kamu faham akak k dan sanggup teman kan akak jalan kaki bersama2 untuk berjumpa dgn ajim ! hehehehe . hmm . dia balik hari ahad , dan ahad tu jugak lah aku terus g lepak dgn dia tau ! hmm . dan pada malam tu jugak lah aku dah cerita semuanya dekat dia . aku pun tak tahu secara tiba2 je aku menangis depan dia bila aku mencerita kan semua kisah hidup aku kepada dia . hmm . alhamdulillah akhirnya dia boleh terima aku jugak . hmm . thanks adik ! sayang adik sangat2 tau ! akak bersyukur gila sbb dapat kenal dgn adik . adik selalu buat akak tersenyum dan gembira dan adik suka suruh akak senyum dan gelak kan . hmm . hahahaha . lawak kott ! sekarang nie pulak adik suka suruh akak buat mulut kan . hahahaha . adik nie memang ada sahaja nak buat akak gelak kan . eissss . hehehehe . satu janji akak dah tunai kan , tapi ada lagi janji yang tak tunai kan lagi kan . hmm . hehehe . sabar ye adik , satu persatu dulu tau . hmm . hahaha . janji yang adik selalau ingat ialah adik nak akak menyanyikan . grrrr . hahahahaha . sebenarnya akak malu tau adik
! hmm . tapi akak akan buat jgak lah , akak sanggup buat apa je sbb adik , sbb adik dah selalu buat akak happy kan . hmm . skrg masa untk akak lah pulak happykan hidup adik gitu . hmm . hahaha . thanks  ye adik sbb adik sanggup buat hidup akak ceria kembali . hmm . hahahaha . baii . t.c . muahhhhhhh :* ILOVEYOU <3 . sayang adik sangat2 tau ! adik kalau dah balik asrama jng lupakan akak tau ! akak takkan lupakan adik punya lah . hmm :/

No comments:

Post a Comment