Sunday, 18 March 2012

muhammad hazim

muhammad hazim dah balik ke asrama lah . hmm . nnti msti rindu kan dia kan ! dah lah dua bulan tak jumpa kan . hmm . hahahaha . hanya gambar je lah yang dapat hilangkan rindu . hehehehe . hmm . semalam aku keluar , tapi dia tak layan aku pun ! padahal aku sanggup keluar sbb dia auw ! aku nak happykan dia sebelom dia balik asrama . hmm . hahahahahaha . tapi aku rasa happy sbb aku dapat belikan dia baju dan gelang . hmm . dan barang tu dia pakai tadi semasa dia balik ke asrama tadi tau ! hmm . hahahaha . adik ? jangan lupakan akak tau ! kat sana jage diri baik2 dan belajar rajin2 gitu . hmm . huhuhu . misssyouadik . iloveyou <3 muahhhh :* akak sayang adik sanagt2 tau !

No comments:

Post a Comment