Sunday, 18 March 2012

KEPUTUSAN SPM AKAN KELUAR

hmm . aku macam tak percaya je yang keputusan SPM akan keluar 2 hari lg ! aku rasa macam mimpi je kott ! hmm . aku masih belum bersedia lg . skrg nie tido memang tak lena r dan makan pun tak ada mood kott ! hmm . kalau hati jng kata lah , tkot gila kott ! hmm . yaALLAH kau kuatkan lah hati hamba nie untk kuat dan semoga mendapat keputusan yang baik ! aminnnn . hanya kepadamu sahaja aku mohonn ! hmm . harap2 aku mendapat keputusan yang baik , aku nak keluarga aku gembira dengan keputusan aku ! aku taknak tgk dorang kecewa lg , macam mana sewaktu UPSR dan PMR . hmm . hanya itu sahaja aku mampu tulis . hahahaha . baii <3

No comments:

Post a Comment