Wednesday, 21 March 2012

KEPUTUSAN YANG SANGAT TERUKKK !

aku sangat kecewa dgn keputusan yang aku dapat semalam . hmm . kenapa lah dulu aku tak buat betul2 kan . kalau nak menangis air mata darah pun tak boleh buat apa2 r , sbb benda dah jadi kan . hmm . yang penting aku terima semuanya . gagal sekali tak bermakna gagal selamanya ! aku akan cuba buat yang terbaik jgak satu hari nnti . aku takkan putus asa . aku akan terus usaha dan ttap usaha . mungkin sekarang bukan masa aku , tapi suatu hari nnti adalah masa aku untk buat yang paling terbaik untk keluarga dan yang tersayang ,. hmm . AMINNNN .  aku hanya mampu dapat 2C2D4G sahaja . itu je yang aku mampu bg kat semua . hmm . sangatt2 kecewa , tapi aku tak boleh putus asa macam tu je . aku masih ada masa lg untk teruskan usaha . masa belum terlambat ag . hmm . korang semua tolong doakan saya semoga suatu hari nnti saya pasti akan dapat keputusan yang terbaik jgak . hmm . thanks . aminnnn ! hmm . pada kawan2 yang berjaya tahniah dan pada kawan2 yang tak berjaya takpe lah . kita sama-2 terima semuanya okayy ! hmm . yang penting kita dah cuba dan usaha kan ! hehehehe . tahniah pada semua yang berjaya yang paling penting pada kawan2 5ss4 ! budak kelas aku yang paling terbaik adalah izzudin ! kalau lah keputusan aku baik msti best kan . hmm . hahaha . yang penting suatu hari nnti aku akan cuba untk buat yang terbaik jugak !!

No comments:

Post a Comment