Friday, 23 March 2012

2 BULAN BERLALU

hmm . hari nie genap aku dah single 2 bulan . sekarang nie aku dah dapat lupakan faris dengan sikit , walaupun aku masih sayangkan dia lg ! hmm . mmg susah untuk aku nak lupakan dia , sbb aku sayang dia sangat2 . hmm . tapi aku akan cuba untuk lupakan dia jgak walaupun apa yang terjadi ! aku akan berjanji pada diri aku sendiri yang aku takkan bercinta dengan siapa2 pun ! aku sanggup menungu insan yang bernama H _ _ _ _ ! kerana bg aku dia betul2 ikhlas . hmm . aku kena tunggu 2 tahun tau ! hahahaha . lama gila kan . tpi aku harap aku dan dia boleh bersatu dan bersama walaupun bnyk dugaan dan tempuhan yang berlaku antara aku dan dia ! hmm . korang tlong doakan aku dan dia k . aku tak kisah lah kalau pasal umur nie . biar lah dia muda ke apa ke , asalkan dia sayangkan aku dan dia betul2 ikhlas boleh terima diri aku yang serba kekurangan ini ! hmm . skrg nie biar lah dia abskan sekolah dulu , aku nak tgk dia berjaya sangat2 ! aku taknak dia gagal macam aku . hmm . hanya dia yang ada dalam hati  . hmm . bg aku dia okayy sangat2 tau . aku suka dia sbb dia ambk berat pasal aku dan dia mmg yang terbaik lah . hmm . hahaha . dia suka tgk aku buat muka auw . kalau aku buat msti dia gelak lah . hahahaha . suka drg dia gelakkk , kelakar kotttt ! hahahahaha . eissss2 . hmm . yang penting sekarang nie aku rindu dia sangat2 tau ! dah seminngu dia kat asrama . nak tunggu dia balik sini mmg lama r . bulan 5 nnti baru dapat jumpa lah . hmm . SUMPAH rindu dia sangat2 tau ! nsib lah ada gambar kan . hmm . hahahaha . setiap hari sebelum g keje dan nak tidur msti aku tgk gambar dia dan aku akan cakap iloveyou pastu aku cium gambar dia tau ! hahahahaha . k r baii semua . ILOVEYOUSAYANG <3 muahhhhhhhhx3 :* IMISSYOU :) jaga diri , jangan nakal2 , jangan gatal2 , jangan lupakan saya dan belajar rajin2 tau :D hahahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment