Thursday 5 April 2012

kecewa dengan kau adek

dah seminggu tak buka blog . hmm . tak tahu dah nak tulis apa lah . hahaha . hmm . aku nak cerita pasal semalam lahhh .
semalam malam aku pergi ampang point dgn makcik aku dan eyfa . g naik kereta lah . aku g sana sbb nak beli barang2 dan beli baju untuk adik aku je . hahaha . tiba2 dalam kereta masa nak balik , si dia mcg aku . dia kata nak bergayut sbb dia rinduuu . dan smpai rumah je aku terus call dia , sebenarnya aku pun rindu gak tau ! hahaha . bila call je , dia boleh pulak g cerita pasal ex dia yang paling dia sayang smpai skrg tau ! hmm . mmg aku nak menangis lah waktu tu , tapi aku tahan dan kuat . aku taknak dia tahu yang aku sedih dan menangiss . aku tetap drg cerita si dia dan aku tetap gelak :) bila dah abis call je aku terus menangis smpai aku tidur pun air mata aku tetap mengalir . hmm . aku tak sangka dia boleh buat aku macam nie . tapi kan kalau aku sedih dan marah msti dia tahu lahhh . sbb aku akan berudah dan tak banyak cakap . aku lebih banyak diam tau . hmm . mungkin aku hanya layak jadi seorang akak je buat dirinya kan . aku akan cuba semua nie . apa yang aku cakap dgn fariss , aku akan cakap yang sama jgak dgn si dia ! aku cuma nak tgk dorang bahagia dan berjaya sahaja ! CINTA SEJATI BERMAKSUD IALAH , melepaskan org yang kita cinta kepada org yang dia cintai . hmm . aku hanya mampu bersabar sahaja dgn apa yang berlaku . semua ini adalah dugaan buat diri aku . apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya ! okayy lai bye2 . ASSALAMMUALAIKUM . sayang kamu sangat2 lahh ! iloveyou <3 imissyou . muahhhh :*

No comments:

Post a Comment