Tuesday, 3 January 2012

dia tak pindah .

alhamdulilah . nsib baik lah dia tak pindah kan . haha . happy gila laa bila dapat tahu dia dok dgn nnek dia . hehe . gembira tak terkata laa . huhu . aku nak dia sentiasa dia di hati aku . aku taknak jauh dari hdup dia aku sayang dia sngat2 laa . haha . masa tahun baru tu aku keluar bersama dia mmg happy sngat2 laa . thanks awak sbb happy kan saya k . huhu . thanks jugak pada kawan2 ku yang g sekali laa . haha . pe2 pon aku happy sngat2 kottt . nie laa kali pertama aku keluar dgn dia . selama couple tak pernah keluar laa . hehe . dia beli barang cm perempuan je tak . kalah aku . haha . pstu kito org beli baju couple laa . cantik snhgat2 taw . tapi baju tu saiz S dan M . S untk perempuan M untk lelaki . tpi dia sruh aku pakai bju saiz M sbbdia suruh ttop aurat gitu . hehe ,. padahal dia tak suka baju besar2 sagoii . hahaha . kelakar je laa awk nie sayang . muahhhh . ILOVEYOUSOVERY MUAHHHHH !!

No comments:

Post a Comment